
Säljes i Stockholm
212 193 annonser
Säljes i Stockholm
212 193 st
Läs om sorteringen av sökresultatet





Ducati Xdiavel S
- 2019
En fantastisk hoj med riktigt mycket kraft men ändå billig försäkring.
Årsmodell 2019
Mil: 17XX
Endast 2 st brukande ägare inkl mig.
Senast servad feb 2025 på Desmo Center Stockholm. Nästa besiktning senast 2026-07-31.
Exempel på utrustning:
- ABS
- DTC (Ducati traction control)
- DPL (Ducati power launch)
- Riding modes (urban, touring, sport)
Extra utrustning:
- Stilrena crash bars
- Kolfiber fram lykta
- Kolfiber sidopaneler
- Dominator black avgassystem med kolfiber
- Optimerad mjukvara (ca 180hk)
- Healtech Electronics Exhaust Servo Eliminator
- Svart tanklock med snabböppning
- Kylarskydd svart aluminium
Originaldelar medföljer.
179 000 kr



Idag 22:30
3 200 kr





Säljer fyra fönster enligt bilagd specifikation. Har kostat 25.500:-
Fönstren har aldrig varit monterade då vi valde en annan lösning.
Fönstren är öppningsbara med steglös lutning.
Fönstren har insektsskydd och rullgardin med aluminiumskikt för bättre värmeisolering.
Två fönster, 600x500, 2.000:- vardera
Ett fönster, 1200x600, 3,000:-
Ett fönster, 1000x500, 2.500:-
9 500 kr




Semestern är räddad. Lättseglad välvårdad familjebåt.
Scanmar 33. Segelbåt årsmodell 1985. Segelnummer 337. Döpt till Emelie.
Längd:
33 fot.
Längd 10,1 meter.
Bredd 3,3 meter.
Motor; Volvo Penta MD 11, 25 HK.
Drev: S120.
Scanmar 33 är en mycket rymlig och välseglande båt för sin årsmodell. Med kraftig motor, självslående fock och autopilot är den enkel att hantera och att segla även om man är själv.
Vi har tagit väl hand om vår båt och under de senaste åren uppgraderat ett antal delar. Båten har bland annat:
- Förstärkt köl, gjort på Arne Olséns Marinteknik.
- Rullgenua med rullkapell, självslående fock (2 st), gennacker i strumpa och spinnaker. Storsegel med genomgående lattor.
- Extra och kraftigare självskotande vinschar.
- Samtliga fall nerdragna i sittbrunnen.
- Förhöjd ombyggd Sprayhood för lättare i och urstigning till salongen..
- Heltäckande sittbrunnskapell med stora fönster.
- Peke med rostfritt bruceankare och infälld stege.
- Bomkapell.
- Rattskydd.
- Badplattform i akter med stege och dusch, varm & kallvatten.
- Fjärrstyrt ankarspel i akter med rostfritt Bruceankareoch blyad lina.
- Tre stycken förbrukningsbatterier x 80 ampere (240 ampere.) 2023.
- Tryckvatten med elpumpar för dricksvatten och sjövatten.
- Spolslang i rullvinda för spolning av däck inbyggt i akterförvaringen.
- Varmvattenberedare.
- Ny toalett samt alla slangar bytta 2022. Nytt handfat 2022.
- Ny septitank på 100 liter 2022. Däckstömning alternativt havstömning.
- Pollare midskepps.
- Dävert i rostfritt stål för enkel upphissning av gummibåten.
- Gummibåt samt motor (6hk) medföljer.
- Termostatstyrd värmare (med extra utblås i toaletten).
- GPS plotter Garmin 720 navigationssystem, Nexus 2 server med tre instrument samt Autopilot ST4000.
- Uppdaterad elpanel och ny kabeldragning.
- Fast monterad 25A Datorstyrd laddning + landström.
- Kyl med nytt kylaggregat 2022.
- 50 w solcell på rufftak samt 50 w på vridbar stolpe. Nya 2023.
- Lowrance, Link-8, DSC VHF med AIS.
- Radio med CD och AUX och högtalare i både salong och i sittbrunn.
- Ny skrovgenomföring toalett 2023.
- Extra skåpinredning i salong och förpik.
- Extra skylight i salongen.
- Båten ligger på Karlslunds Marina i Stockholm/Haninge.
320 000 kr
M/S Lyckesand är byggd i Papenburg 1903 på Jos. L Meyer varv som en tysk logger. Den mäter 24 meter och är 5,8 meter bred. Maskinen är en 2 cylinder Skandia tändkulemotor på 150 hk. Båten arbetade för Emdens fiskeindustri och fiskade sill fram till 1937 då hon såldes till Sverige. 1949 installerades en tändkulemotorn och skeppet avmastades. Mellan åren 1964 och 1974 fraktade hon sand åt Öländsk ägare som döpte om henne till Lyckesand efter en badstrand i Byxelkrok.
Hytten togs bort 2007 i samband med att däcket svetsades om med nya däcksbalkar och däckplåt efter original ritningarna. Skrovets insida är konserverat. Sista torrläggningen var 2004 då botten röntgades, och var i mycket gott skick sedan hon byggdes. Sedan dess har båten legat i en skyddad vik. Bak finns gamla orginalkajutan kvar. Ett bra projekt för den som har tid att omvandla denna båt till en vacker segelskuta eller bosätta sig på. Stor potential. Finns kopior på orginalritningarna kvar sedan den byggdes. Fortfarande registrerad i fartygsregistret.
Pris 180.000kr
180 000 kr
- 2005
- Bensin
- 7 200 mil
- Automat
475 000 kr
Staffan Borglund Bil
- 2009
- Miljöbränsle/Hybrid
- 16 970 mil
- Automat
72 000 kr
- 2021
- Diesel
- 8 800 mil
- Automat
299 900 kr
(239 920 kr ex. moms)
Flinksbilar AB
9 800 kr
Idag 22:08
150 kr