Gå direkt till innehållet
ANNONS

Principles of Marketing - Scandinavian Edition Upplaga 3

    Mycket bra skick
650 kr
SkickLäs om skickMycket bra skick - Som ny
Beskrivning
Principles of Marketing, Scandinavian Edition är en idealisk introduktionsbok för både studenter och praktiker. Denna bok, den tredje skandinaviska utgåvan, är trogen Kotler och Armstrongs klassiska konceptuella ramverk, som har visat sig vara en exceptionell introduktion till marknadsföring och har använts av miljontals studenter över hela världen. Principles of Marketing beskriver och diskuterar begrepp och idéer som hjälper studenter och praktiker att utveckla en effektiv marknadsföringsstrategi för dagens marknader. Fallbeskrivningar och exempel är skrivna för att återspegla dagens bästa praxis med fokus på skandinaviska och europeiska företag. Boken beskriver och förklarar hur dessa företag hanterar utmaningar på inhemska och internationella marknader. Texten är skriven i ett skandinaviskt sammanhang, men är ändå global i sin omfattning och därmed mycket relevant för moderna marknadsförare. Denna tredje upplaga har reviderats grundligt för att återspegla aktuell marknadsföringsteori och praxis med särskilt fokus på hållbarhet, digitalisering och förändringar i konsumentbeteende. Författare: Anders Parment, Philip T Kotler, Gary Armstrong Format: Pocket ISBN: 9781292354996 Språk: Engelska Antal sidor: 552 Utgivningsdatum: 2020-07-23 Förlag: Pearson
Inlagd 25 september 18:29 i Böcker & studentlitteratur
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 2 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 11 nya plastpåsar.
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS

Andra har även tittat på

Blocket är en del av Schibsted marketplaces.
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer