Gå direkt till innehållet

Tio lättlästa böcker för 6-9 år, fint skick

    Mycket bra skick
80 kr
  • Spårbar frakt 49 kr + köpskydd 24 kr
SkickLäs om skickMycket bra skick - Som ny
Beskrivning
Tio lättlästa böcker från 6–9 år (de flesta från hamburgerkedja). 1. Mumin 2. Heja jorden, bilder Stina Wirsen 3. Skrot-Nisse, Jan Lööf 4. Kaj lär sig spela fotboll 5. Hemliga kompisar, Helena Bross 6. Den underbara pumpan, Lennart Hellsing 7. Zigge nästan proffs, Inger Lindahl 8. Vitello får en puss 9. Leo och klumpen i magen 10. Brandlarmet Alla böckerna är i jättefint skick! Pris: 80:-
Inlagd 28 december 15:10 i Leksaker
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 18 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 91 nya plastpåsar.

Andra har även tittat på

Blocket är en del av Schibsted marketplaces.
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer