Gå direkt till innehållet
ANNONS

4 böcker - Lättlästa alt. Lätt att läsa. Se annonstext

    Bra skick
120 kr
  • Spårbar frakt 49 kr + köpskydd 26 kr
SkickLäs om skickBra skick - Sparsamt använd
Beskrivning
Lättlästa barnböcker. Perfekt för barn som precis börjat läsa alt. behov av lättare texter. Tre fysiska böcker varav en är dubbel bok varav fyra. Se bok i mitten på bilderna. Bra vintage skick. Se den sista bilden för skada av hörn och en bok med namnet.
Plats Solna
Inlagd 10 september 17:03 i Böcker & studentlitteratur
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 2 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 11 nya plastpåsar.
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS

Andra har även tittat på

Blocket är en del av Schibsted marketplaces.
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer