Gå direkt till innehållet

Barnbok Håkan Bråkan mfl. lättläst

    Mycket bra skick
10 kr
SkickLäs om skickMycket bra skick - Som ny
Beskrivning
Roliga böcker för barn åldern 6-9 Utvecklande och miljövänlig julklapp! Böckerna ser nya ut. 10kr styck Föreslå gärna paketpris! Rök och djur fritt hem. Hämtas Nära t-bana Karlaplan. Parkering finns vid huset.
Säljes av:
Ica
På Blocket sedan 2019  ·  27 aktiva annonser
Verifierad
  • Aktiv på Blocket
  • Svarar snabbt
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 2 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 11 nya plastpåsar.

Andra har även tittat på

Blocket är en del av Schibsted marketplaces.
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer