Gå direkt till innehållet
ANNONS

ButiksBoken - För dig som jobbar inom detaljhandeln

    Mycket bra skick
99 kr
  • Spårbar frakt 49 kr + köpskydd 25 kr
SkickLäs om skickMycket bra skick - Som ny
Beskrivning
ButiksBoken - För dig som jobbar inom detaljhandeln av Helena Schmidt Thurow, Ann Sköld Nilsson I ButiksBoken får du en helhetssyn på butiksarbete och samtidigt handfasta tips och råd om hur du kan förbättra, utveckla och se nya möjligheter i just din butik. Teori varvas med många praktiska exempel på framgångsrika metoder från olika butiker och branscher. Läs mer ButiksBoken är en angelägen bok för alla som arbetar inom detaljhandeln, där framgången ytterst styrs av det dagliga arbetet i den enskilda butiken. ButiksBoken ger dig kunskap och inspiration till att vilja och till att våga! Här får du en helhetssyn på butiksarbete och samtidigt handfasta tips och råd om hur du kan förbättra, utveckla och se nya möjligheter i just din butik. Teori varvas med många praktiska exempel på framgångsrika metoder från olika butiker och branscher. Du får ta del av insiktsfulla intervjuer med ett stort antal personer inom detaljhandeln. Att en framgångsrik butik är en lönsam butik är självklart. Ökad lönsamhet kan du uppnå på tre sätt: Genom att minska dina kostnader, höja priserna eller öka försäljningen. ButiksBoken handlar om det svåraste och roligaste sättet - hur du med utgångspunkt från din butik och dina kunders behov kan åstadkomma en ökande försäljning. Författarna delar med sig av sina egna erfarenheter och presenterar intressanta fakta från sin undersökning bland de större detaljhandelskedjorna i Sverige. Helena Schmidt Thurow - marknadsförare med mångårig erfarenhet från specialvaruhandeln; som marknadschef för Guldfynd/Hallbergs Guld samt inom IKEA i Asien. Har även en bakgrund som journalist och informatör. Avslutade en MBA-examen vid Henley Management College parallellt med arbetet med boken. Arbetar nu som konsult. Ann Sköld Nilsson - marknadsförare och kommunikatör som verkat många år inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln såväl som specialvaruhandeln, senast som marknadschef för The Body Shop. Har erfarenhet av både praktiskt butiksarbete och strategiskt arbete med varumärkesfrågor, service- och konceptutveckling. Nu verksam som konsult och föredragshållare inom marknadsföring och intern kommunikation. Om författarna Helena Schmidt Thurow - marknadsförare med mångårig erfarenhet från specialvaruhandeln; som marknadschef för Guldfynd/Hallbergs Guld samt inom IKEA i Asien. Har även en bakgrund som journalist och informatör. Avslutade en MBA-examen vid Henley Management College parallellt med arbetet med boken. Arbetar nu som konsult. Ann Sköld Nilsson - marknadsförare och kommunikatör som verkat många år inom detaljhandeln, dagligvaruhandeln såväl Upplaga: 1a upplagan Utgiven: 2004 ISBN: 9789147073757 Förlag: Liber Format: Häftad Språk: Svenska Sidor: 224 st
Inlagd 12 juli 23:01 i Böcker & studentlitteratur
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 2 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 11 nya plastpåsar.
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS

Andra har även tittat på

Blocket är en del av Schibsted marketplaces.
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer