Gå direkt till innehållet
ANNONS

Kurslitteratur i marknadsföring, organisationsteori m.m.

    Bra skick
50 kr
SkickLäs om skickBra skick - Sparsamt använd
Beskrivning
Kurslitteratur i marknadsföring, organisationsteori, europarätt och mikroekonomi. Böckerna är i fint skick och hämtas i Stockholm. Mängdrabatt vid köp av flera. Schroeder & Salzer-Mörling Brand Culture ISBN: 0-415-35599-0 Pris: 200 kr Cialdini Influence: Science and practice ISBN-13: 978-0-205-66378-1 Pris: 50 kr Christensen, Morning, Cheney Corporate communications: Convention, complexity, and critique ISBN: 978-1-4129-3103-8 Pris: 150 kr Qualman Socialnomics: How social media transforms the way we live and do business ISBN: 978-0-470-63884-2 Pris: 50 kr EJ KVAR How brands become icons: The principles of cultural branding EJ KVAR Market-Based Management: Strategies for growing customer value and profitability Baker Marketing theory: A student text ISBN: 978-1-86152-593-2 Pris: 200 kr Evans, Jamal, Foxall Consumer behaviour ISBN: 978-0-470-99465-8 Pris: 200 kr Duck & McMahan The Basics of Communication: A Relational Perspective ISBN: 978-1-4129-4153-2 Pris: 50 kr Nilsson & Lundberg Europarätten: En introduktion till EG-rätten och Europakonventionen ISBN: 91-7223-246-3 Pris: 20 kr Dufwenberg, Isacson, Lundholm Tillämpad mikroekonomi ISBN: 91-44-01316-7 Pris: 30 kr EJ KVAR Smått och Gott om vetenskapliga rapporter och referensteknik
Säljes av:
Sofie
På Blocket sedan 2018  ·  4 aktiva annonser
Verifierad
  • Aktiv på Blocket
  • Svarar snabbt
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 2 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 11 nya plastpåsar.
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS
ANNONS

Andra har även tittat på

Blocket är en del av Schibsted marketplaces.
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer