Kurslitteratur i marknadsföring, organisationsteori m.m.
Bra skick
50 kr
SkickLäs om skickBra skick - Sparsamt använd
Beskrivning
Kurslitteratur i marknadsföring, organisationsteori, europarätt och mikroekonomi. Böckerna är i fint skick och hämtas i Stockholm. Mängdrabatt vid köp av flera.
Schroeder & Salzer-Mörling
Brand Culture
ISBN: 0-415-35599-0
Pris: 200 kr
Cialdini
Influence: Science and practice
ISBN-13: 978-0-205-66378-1
Pris: 50 kr
Christensen, Morning, Cheney
Corporate communications: Convention, complexity, and critique
ISBN: 978-1-4129-3103-8
Pris: 150 kr
Qualman
Socialnomics: How social media transforms the way we live and do business
ISBN: 978-0-470-63884-2
Pris: 50 kr
EJ KVAR
How brands become icons: The principles of cultural branding
EJ KVAR
Market-Based Management: Strategies for growing customer value and profitability
Baker
Marketing theory: A student text
ISBN: 978-1-86152-593-2
Pris: 200 kr
Evans, Jamal, Foxall
Consumer behaviour
ISBN: 978-0-470-99465-8
Pris: 200 kr
Duck & McMahan
The Basics of Communication: A Relational Perspective
ISBN: 978-1-4129-4153-2
Pris: 50 kr
Nilsson & Lundberg
Europarätten: En introduktion till EG-rätten och Europakonventionen
ISBN: 91-7223-246-3
Pris: 20 kr
Dufwenberg, Isacson, Lundholm
Tillämpad mikroekonomi
ISBN: 91-44-01316-7
Pris: 30 kr
EJ KVAR
Smått och Gott om vetenskapliga rapporter och referensteknik
Inlagd 30 november 12:41 i Böcker & studentlitteratur
Trygg affär
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 2 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 11 nya plastpåsar.