lättläst barnbok Dinosaurie Paw Patrol Halvan Bilar Alfons
Bra skick
25 kr
SkickLäs om skickBra skick - Sparsamt använd
Beskrivning
Väldkrivna och roliga böcker för barn mellan 4-7 år. Mycket bra skick, ser ut som nya.
Vill du Utvecklande och miljövänliga julklappar!
De tre översta om Ivar och Dinosaurierna samt Halvan och skogsmaskinen 40kr styck.
Resten 25 kr styck.
Föreslå gärna paketpris!
Djur och rökfritt hem.
Hämtas på Östermalm nära T-bana. Parkering finns vid huset.
Inlagd 6 december 11:39 i Böcker & studentlitteratur
Trygg affär
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 2 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 11 nya plastpåsar.ANNONS