Gå direkt till innehållet

Lättläst barnbok Max Barbro Lindgren klassiker

    Bra skick
25 kr
SkickLäs om skickBra skick - Sparsamt använd
Beskrivning
Julklapp till de små barn och barnbarnen! Klassiska böckerna om lilla pojken Max äventyr skriven av Barbro Lindgren. Perfekt julklapp till de små barn och barnbarnen! Material kartong Böckerna är använda men i mycket gott skick. 25 kr styck Djur och rökfritt hem. Hämtas nära T-bana Karlaplan. Parkering vid huset.
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 2 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 11 nya plastpåsar.

Andra har även tittat på

Blocket är en del av Schibsted marketplaces.
Schibsted News Media AB och Schibsted ASA är ansvarig för dina data på denna sidan.Läs mer