Supernöjda kunder och lyckliga säljare Susanne Einhorn.Bok
Nytt skick
150 kr
SkickLäs om skickNytt skick - Helt ny
Beskrivning
Bok, 2st häftet med frågor, kort.
Supernöjda kuder och lyckliga säljare
Det du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!
Exempel på innehåll:
Vem är säljare och hur ska en säljande attityd vara
Det första intrycket och hur man gör det på bästa vis
67 bra öppnigsfraser
10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa!
10 steg för extremservice runt provrummen
Produktargumentation
Merförsäljning och hur man vågar sälja mer
Att möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna.
Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten
10 budord för hela processen i kudmötet
Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?
Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!
Plats Haninge
Inlagd 9 september 18:44 i Böcker & studentlitteratur
Säljes av:
alexxandrovna
10
· 3 omdömen
På Blocket sedan 2024 · 63 aktiva annonser
Verifierad
- Aktiv på Blocket
- Svarar snabbt
Trygg affär
Miljöpåverkan
Denna vara sparar 2 kg CO₂e vilket motsvarar produktionen av 11 nya plastpåsar.ANNONS