-Rättvikskaross, medföljer skärmar, fotsteg, "tankplåt", allt för att åka fullskärmat. Se bild 14-15. (motor och fälgar finns ej kvar)
-Ford 1934 originalram.
-Cheva 350 och TH350 autlåda med shiftkit, turbin med ca 2500 rpm stallvarv.
-Ford 9" bakaxel med Detroit Locker diff.
-Linelock installerat.
-SuperBell framaxel med skivbromskit.
-Unisteer kuggstångsstyrning för Ford -33 -34. https://www.unisteer.com/products/1933-34-ford-cross-steer%C2%AE-new-build-no-shaft-kit-black-bracket
-Fourlink fram, kit från Speedway Motors.
-Fourlink Bak, inköpt från Snowball Racing.
-Coilovers bak.
-VDO instrument, Grant ratt.
-Original 1934 Ford soffa fram, även sittplats i svärmorsluckan.
-Ny plasttank i utförande som Ford 1934.
-Walker kylare med elfläkt.
Däck, Firestone 8.20-15 bak och Firestone 5.60-15 fram på PV-fälgar.
-Kylarmaskering i "Rat Fink" stil, ribborna går inåt i stället för utåt som original.
Säljes då den körs för lite. Byggdes med kraftig drivlina då den var tänkt att gå med kompressormatad motor, Se bild 14-15. (Motor och Centerline finns ej kvar)