Säljes i Gävleborg
17 319 annonser
Säljes i Gävleborg
17 319 st
Läs om sorteringen av sökresultatet




Volvo V90 D3 Business, Kinetic Euro 6
- 2018
- Diesel
- 17 524 mil
- Manuell
En riktig bil, helt underbar att köra, tyst och mjuk och helt klonkfri, växlar gör man själv, mycket rymlig, låg skatt 1520 kr år, stora servicen med kamrem och hela faderullan fixad på Volvo i Dalarna, direktstart samt programerbar värmare. Serviceboken är full, är man skötsam i trafiken så drar den aldrig över 0,54 liter milen. Besiktad med beröm godkänd. Inga dolda fel eller förslitningar, inga djur har färdats i bilen.Den är kall på sommaren och varm på vintern ( rattvärme också). Fina vinterhjul. Noll sju noll 39 sex sex 054 tar gärna kontant. Har ej dragit släpvagn eller finka med den. Prutar om jag blir tvungen. Den är i så bra skick så jag kan lämna garanti.
196 000 kr


- 2016
64 900 kr
Lingvalls Motor


- 2011
- Diesel
- 24 500 mil
- Automat
35 000 kr


- 2020
- Bensin
- 6 400 mil
- Automat
309 000 kr
Tuppz Bollnäs AB




- 2005
- Bensin
- 21 300 mil
- Manuell
18 900 kr
DX MOTOR I GÄVLE AB
- 2017
- Diesel
- 13 950 mil
- Automat
179 800 kr
Bilbolaget Ljusdal
- 2017
- Diesel
- 16 724 mil
- Automat
204 800 kr
Bilbolaget Ljusdal
- 2022
- El
- 7 700 mil
- Automat
339 800 kr
Bilbolaget Gävle
129 900 kr
Bohlins i Järbo AB
136 900 kr
Bohlins i Järbo AB
- 2022
- Miljöbränsle/Hybrid
- 7 364 mil
- Automat
459 800 kr
Bilbolaget Gävle
- 2018
- Bensin
- 9 750 mil
- Automat
234 000 kr
Bilkompaniet Gävleborg AB
- 2019
- Diesel
- 19 461 mil
- Automat
268 900 kr
Fordonspartner
- 2018
- Bensin
- 5 716 mil
- Automat
499 700 kr
Fordonspartner
- 2025
- Bensin
- 1 mil
- Automat
749 900 kr
Din Bil / Audi Gävle
- 2024
- Bensin
- 2 417 mil
- Manuell
269 900 kr
Din Bil / Audi Gävle
- 2017
79 900 kr
Bohlins i Järbo AB
T1650 – en smidig och lätt vagn
Passar dig som vill ha en kvalitetsvagn och inte är i behov av drivning.
T1650 bygger på en centrumbalkkonstruktion och kan manuellt längdjusteras med 60 cm. Vagnens kran drivs av en Honda GX200 motor.
Självklart passar våra grusflak, gripskopor och risflak på vagnen för användning året runt.
Fakta
Bredd 135 cm
Höjd över bom 165 cm
Längd från grind till bakre banke 226-286 cm
Min längd mellan främre och bakre banke 168 cm
Lastarea 0,9 m²
Vikt (vagn utan kran) 210 kg
Totallängd 382-442 cm
Chassi VRK 100x100
Frigång stödben 40 cm
Frigång kranfot 40 cm
Frigång vagn mitt under 26 cm
Max last 1 650 kg
117 500 kr
FXT Motor Övrigt
Griplastarvagn T2000ex – tar fyrhjuling i skogen till en ny nivå
T2000ex har en hydraulisk flyttbar boggi som kan skjutas fram och tillbaka 56 cm. Flexodrive X drivsystem är monterat i ett kraftfullt dubbelväggchassi. Vagnen är rikligt standardutrustad med hög- och lågväxel, egenutvecklade kraftiga hjul.
Ramstyrningen är el-hydraulisk så vid körning påverkas inte drivningen.
Självklart passar våra grusflak, gripskopor och risflak på vagnen för användning året runt.
Flexodrive X drivsystem ger unika terrängegenskaper
Det som möjliggör att du kan ha hög- och lågväxel i vagnen är två hydraulmotorer och kör de i serie eller parallellt. På högväxel körs hydraulmotorerna i serie. Då måste all olja först gå igenom den ena hydraulmotorn och vidare till den andra. På lågväxel kör du motorerna parallellt vilket innebär att det blir likt en T-koppling på hydraulledningarna. Där går hälften av oljan till den ena hydraulmotorn och hälften till den andra. Den här principen har många vagnar på marknaden.
Det som gör Flexodrive X drivsystem unikt är att vi valt att utveckla en gjuten växel med två separata anslutningar för drivmotorerna. Det här medför att båda hydraulmotorerna driver på samma axel och håller samma hastighet. Med den här lösningen är vagnen alltid 100% diffad, även på lågväxel. Om man jämför med andra vagnar på marknaden med hög- och lågväxel sitter det en hydraulmotor ute i vardera boggiepar. Då blir motorernas hastighet oberoende av varandra. Med vår lösning blir vagnen helt odiffad på lågväxeln.
Exempel på hur det blir med lågväxel utan Flexodrive X drivsystem: Du står på en isfläck eller vagnen har hängt sig på en stubbe med ena boggiparet medan det andra har bra fäste. Då snurrar det boggiparet som inte har fäste dubbelt så fort. Oljan tar lättaste vägen. Om du istället har Flexodrive X drivsystem går all kraft över till det hjulparet som har fäste och du som förare passerar hindret utan problem.
Ytterliga en stor fördel med Flexodrive X drivsystem är att det går att ha band på vagnen och köra med både rullarna i och ur. Det här möjliggörs tack vare att hydraulmotorerna sitter väl skyddade inne i vagnen och inte hamnar i vägen för banden. Det här är anledningen till varför vi inte erbjuder låg- och högväxel till T1850, T1750 och T1710. Där har vi istället valt att ta fram en enklare konstruktion med en hydraulmotor i vardera boggiepar. På vagnarna körs drivningen alltid i serie, dvs. alltid 100% diffad. Vi erbjuder istället en dubbelpumpslösning som aktiveras med en strömbrytare. Med det ökar hastigheten med ca 60% – allt för att behålla de rätta terrängegenskaperna en Kranmanvagn ska ha.
275 000 kr
FXT Motor Övrigt
Nu har vi fyllt på lagret med Talon M66 2.86" 154", finns hemma för omg leverans, Bor du långt bort så skickar vi till dej!
OBS: vi har även fler Drivmattor till olika maskiner hemma i lager
14 499 kr
FXT Motor Övrigt
Griplastarvagn T1850 4WD
Art. nr T1850
Kranman T1850
2012 lanserades Kranman T1750 som då ersatte Kranman T1700. T1750 blev snabbt en kundfavorit i vårt griplastarsortiment. Nu, 13 år senare och drygt 1500 byggda T1750, är det dags igen.
T1750 är en mycket smidig och kvalitetsmässigt fullutvecklad produkt vilket har gjort utvecklingsarbetet svårt. Genom att ha lyssnat på våra många användare och gjort omfattande egna tester har vi trots detta lyckats, och vi är mycket nöjda med resultatet.
I samband med lanseringen av T1850 väljer vi att gå över till utrustningspaket på samtliga griplastarvagnar i vårt sortiment. Det har varit väldigt uppskattat i vårt övriga sortiment då det blir lättare att välja rätt produkt. Med hjälp av utrustningstabellen ser du enkelt vilken utrustning de olika modellerna har.
Kraftfullare chassi
T1850 har samma grundkonstruktion som T1750, men genom att använda höghållfastighetsstål på utsatta ställen och materialoptimering har vi lyckats göra vagnen ännu starkare utan att öka vikten.
Längre chassi
Bakdelen på T1850 är 15cm längre. Detta medför att man kan transportera längre virke med bibehållet kultryck. Den längre bakdelen ger även utrymme för ytterligare en flyttbar banke vilket ger totalt fyra bankrader.
Stark drivning
T1850 levereras med kraftfulla drivmotorer som är dubbelt kullagrade. Den nya drivrullen har ökat ingrepp och är dessutom självrensande.
Kranman KX30
Den nya skotarkranen Kranman KX30 Pro Series ersätter Kranman K30-60. KX30 har ny geometri vilket gör den smidigare, grövre cylindrar vilket gör den starkare och längre utskjut vilket ökar räckvidden. Den nya A-ramen har grövre, starkare stödben.
Ramstyrning
Ramstyrning är ett väldigt uppskattat tillval vilken möjliggör framkomst i snäv terräng och underlättar väsentligt vid backning. På T1850 kan man få vår nyutvecklade elektrohydrauliska ramstyrning. Utöver spak vid aggregatet monteras en manöverpanel lättåtkomligt på styret. Detta gör ramstyrningen mer tillgänglig i svår terräng och vid backning.
Durkplåt vid grinden
Vi har utformat en skyddsplåt som sitter bakom grinden. Denna förhindrar att stockar hamnar under grinden och lastning av vagnen underlättas avsevärt. Plåten fungerar även utmärkt som förvaringsyta när vagnen är olastad.
Rostfri ljuddämpare
Hydraulaggregatet kan utrustas med en extra rostfri ljuddämpare med sidoutblås. Ljudnivån minskar avgaserna leds undan och sikten ökar
Fakta
Bredd 142cm
Höjd över bom 165cm
Längd från grind till bakre banke cm 241-301cm
Min. längd mellan främre och bakre banke 183cm
Lastarea 0,9m²
Vikt 360kg
Totallängd 397-457cm
Chassi VKR100x100
Frigång stödben 40cm
Frigång kranfot 40cm
Frigång vagn mitt under 30cm
Maxlast 1850kg
146 900 kr
FXT Motor Övrigt
Helt nya skinzhuvar till polaris axys 15-21 finns i färgerna svart och vit
4 999 kr
FXT Motor Övrigt
vi erbjuder även montering utav denna kylare mot en kostnad på 2995:-
Kan skickas
3 995 kr
FXT Motor Övrigt
Dragkrok
Ställbar styrservo
Ledbelysning
Vinsch fram
14" Däck på alu fälg
Uppflyttat batteri
132 500 kr
FXT Motor Övrigt
Äntligen är nya polaris sportsman 570 touring här, vilken otrolig maskin! Finns i butik för omg leverans!
Servostyrning
Passagerar dyna avtagbar
Dragkrok
Ledbelysning
Lasträcke fram
Uppflyttat batteri
Ställbar fyrhjulsdrift
Nya fotsteg för passagerare, mycket bekväm sittställning
Vi har finansen för denna maskin om det önskas
164 900 kr
FXT Motor Övrigt
Ledbelysning runtom
Ställbar Servostyrning low/medium/high
Äntligen är batteriet uppflyttat
Dragkrok
Black edition 2025
Packlåda bak
Packlåda fram
Lasträcke
Fri leverans hem med en radie på 10 mil från oss
136 900 kr
FXT Motor Övrigt
backväxel
Högruta
Dragkrok
Elstart
Hand/tumvärme
Packräcke bak
7s display
1801:- månadskostnad, med 29 900:- i handpenning vid Finans
229 900 kr
FXT Motor Övrigt
Uppflyttat batteri
Servostyrning
Passagerardyna
Lasträcke fram
Dragkrok
Ledbelysning
144 900 kr
FXT Motor Övrigt
Endast 850:- i månaden utan handpenning
89 900 kr
FXT Motor Övrigt
ELMOPED
DEMO EXAMPLAR
80MIL
15 900 kr
FXT Motor Övrigt
HEMMA I BUTIK FÖR OMGÅENDE LEVERANS!
Grå/svart
Isrivare
36" framvagn
254 900 kr
FXT Motor Övrigt