
Säljes i Gävleborg
16 784 annonser
Säljes i Gävleborg
16 784 st
Läs om sorteringen av sökresultatet


48 000 kr
Villapool Nord

- 2025
139 900 kr
ATV Butiken

- 2025
141 900 kr
ATV Butiken









Volkswagen Golf 5-dörrar 1.6 TDI DPF BMT Masters Euro 5
- 2013
- Diesel
- 17 098 mil
- Manuell
Bil är till Salu igen efter en oseriös köpare!
En Golf som är väldigt billig i drift och som man åker bra i.
Samtidigt bromsskivor, ok och belägg bytta sedan någon månad tillbaka.
Bilen är besiktigad den 20 Maj och servad 18 Maj 2025.
Extraljus ramp i grillen.
74 000 kr
Idag 20:13
Unik maxi 77 me uppdaterad med nytt kök och vattenburen värme.
Rullfock, storsegel med fullattor och lazyjack. spinnacker med strumpa.
Gps, linor och fendrar
peke fram och badbrygga med stege bak
Går att få med två motoralternativ 8hk sailmaster 20000 kr eller 10 hk 4 takt med reglage och elstart 30000 kr
stålvagga ingår.
ev går det få med ett stort sittbrunnstält vid snabb äffär.
20 000 kr
Idag 20:13
Suzuki VL1500
- 2001
Vl 1500 Går bra och mycket bra skick allt funkar som det väskor är monterade. Det följer med vindruta som går lätt att montera dit. Det sitter en mindre snyggare passagerar sadel på nu men original med ryggstöd och packräcke följer med om man ska skjutsa mycket. Sitter öppet avgassystem på nu så låter som den ska original följer med. Uppgraderad frambroms från Winters Machining, med Tokico 6 kolv broms ok ger riktigt bra broms men original ok följer med. Servad i höstas med olja motor samt kardan tändstift samt bromsvätska. Cykeln har gått ca 4100 mil ska besiktas nästa gång 2026-07-31 så det är bara att åka.
33 000 kr
Microcar (Ligier) Dué Must DCI CVT, 2022 – Maxutrustad med AC (Luftkonditionering), servostyrning & CarPlay
Säljer nu vår unika, maxutrustade Microcar (Ligier) Dué Must från 2022 – en mopedbil med det lilla extra! Utrustad med bland annat AC (Luftkonditionering), servostyrning, uppvärmd förarsits, CarPlay och vinterhjul med dubbdäck. Perfekt för dig som söker hög komfort, modern teknik och säker körning – året runt.
Fakta
• Modell: Dué Must
• Märke: Microcar (Ligier)
• Registreringsnummer: WMT89D
• Årsmodell: 2022
• Datum i trafik: 2022-06-01
• Motor: 0.5 DCI (478 cc), diesel
• Effekt: 8 hk
• Växellåda: Automat (CVT)
• Drivning: Tvåhjulsdrift
• Färg: Svart
• Miltal: 3 100 (full service gjord vid 3 000, feb 2025)
• Tillverkad: 2022
Utrustning och tillval
• DCI-motor med bättre vridmoment, lägre förbrukning och tystare gång jämfört med standardmotorn
• AC (Luftkonditionering) – ger sval komfort varma dagar
• Servostyrning (EPS) – enklare och smidigare styrning
• Uppvärmd förarstol – för skön körning även vintertid
• CarPlay & Android Auto – koppla mobilen och använd appar direkt i bilen
• 6,8" pekskärm (Pioneer) med USB, Bluetooth och backkamera
• Vinterhjul med dubbdäck på svarta aluminiumfälgar
• Motor- och kupévärmare + gummimattor
• Svart tak (Colorline) och 15" lättmetallfälgar i svart/silver
Varför Dué Must DCI?
Microcar (Ligier) Dué Must är cirka 50 cm längre och 10 cm bredare än instegsmodellen Initial – vilket ger bättre komfort och utrymme. DCI-motorn gör dessutom att du kan få tillval som AC och servostyrning, vilket inte är möjligt med den enklare Progress-motorn.
En perfekt pendlarbil för både ungdomar och vuxna med AM-körkort! Säker, modern och riktigt rolig att köra.
Mer information om modellen finns här:
https://www.ligier.se/product/due/
145 000 kr
Idag 19:53
- 2014
- Diesel
- 15 392 mil
- Manuell
104 900 kr
Idag 19:20
350 kr
Idag 19:18
400 kr
T1650 – en smidig och lätt vagn
Passar dig som vill ha en kvalitetsvagn och inte är i behov av drivning.
T1650 bygger på en centrumbalkkonstruktion och kan manuellt längdjusteras med 60 cm. Vagnens kran drivs av en Honda GX200 motor.
Självklart passar våra grusflak, gripskopor och risflak på vagnen för användning året runt.
Fakta
Bredd 135 cm
Höjd över bom 165 cm
Längd från grind till bakre banke 226-286 cm
Min längd mellan främre och bakre banke 168 cm
Lastarea 0,9 m²
Vikt (vagn utan kran) 210 kg
Totallängd 382-442 cm
Chassi VRK 100x100
Frigång stödben 40 cm
Frigång kranfot 40 cm
Frigång vagn mitt under 26 cm
Max last 1 650 kg
117 500 kr
FXT Motor Övrigt
Griplastarvagn T1850 4WD
Art. nr T1850
Kranman T1850
2012 lanserades Kranman T1750 som då ersatte Kranman T1700. T1750 blev snabbt en kundfavorit i vårt griplastarsortiment. Nu, 13 år senare och drygt 1500 byggda T1750, är det dags igen.
T1750 är en mycket smidig och kvalitetsmässigt fullutvecklad produkt vilket har gjort utvecklingsarbetet svårt. Genom att ha lyssnat på våra många användare och gjort omfattande egna tester har vi trots detta lyckats, och vi är mycket nöjda med resultatet.
I samband med lanseringen av T1850 väljer vi att gå över till utrustningspaket på samtliga griplastarvagnar i vårt sortiment. Det har varit väldigt uppskattat i vårt övriga sortiment då det blir lättare att välja rätt produkt. Med hjälp av utrustningstabellen ser du enkelt vilken utrustning de olika modellerna har.
Kraftfullare chassi
T1850 har samma grundkonstruktion som T1750, men genom att använda höghållfastighetsstål på utsatta ställen och materialoptimering har vi lyckats göra vagnen ännu starkare utan att öka vikten.
Längre chassi
Bakdelen på T1850 är 15cm längre. Detta medför att man kan transportera längre virke med bibehållet kultryck. Den längre bakdelen ger även utrymme för ytterligare en flyttbar banke vilket ger totalt fyra bankrader.
Stark drivning
T1850 levereras med kraftfulla drivmotorer som är dubbelt kullagrade. Den nya drivrullen har ökat ingrepp och är dessutom självrensande.
Kranman KX30
Den nya skotarkranen Kranman KX30 Pro Series ersätter Kranman K30-60. KX30 har ny geometri vilket gör den smidigare, grövre cylindrar vilket gör den starkare och längre utskjut vilket ökar räckvidden. Den nya A-ramen har grövre, starkare stödben.
Ramstyrning
Ramstyrning är ett väldigt uppskattat tillval vilken möjliggör framkomst i snäv terräng och underlättar väsentligt vid backning. På T1850 kan man få vår nyutvecklade elektrohydrauliska ramstyrning. Utöver spak vid aggregatet monteras en manöverpanel lättåtkomligt på styret. Detta gör ramstyrningen mer tillgänglig i svår terräng och vid backning.
Durkplåt vid grinden
Vi har utformat en skyddsplåt som sitter bakom grinden. Denna förhindrar att stockar hamnar under grinden och lastning av vagnen underlättas avsevärt. Plåten fungerar även utmärkt som förvaringsyta när vagnen är olastad.
Rostfri ljuddämpare
Hydraulaggregatet kan utrustas med en extra rostfri ljuddämpare med sidoutblås. Ljudnivån minskar avgaserna leds undan och sikten ökar
Fakta
Bredd 142cm
Höjd över bom 165cm
Längd från grind till bakre banke cm 241-301cm
Min. längd mellan främre och bakre banke 183cm
Lastarea 0,9m²
Vikt 360kg
Totallängd 397-457cm
Chassi VKR100x100
Frigång stödben 40cm
Frigång kranfot 40cm
Frigång vagn mitt under 30cm
Maxlast 1850kg
146 900 kr
FXT Motor Övrigt
Griplastarvagn T2000ex – tar fyrhjuling i skogen till en ny nivå
T2000ex har en hydraulisk flyttbar boggi som kan skjutas fram och tillbaka 56 cm. Flexodrive X drivsystem är monterat i ett kraftfullt dubbelväggchassi. Vagnen är rikligt standardutrustad med hög- och lågväxel, egenutvecklade kraftiga hjul.
Ramstyrningen är el-hydraulisk så vid körning påverkas inte drivningen.
Självklart passar våra grusflak, gripskopor och risflak på vagnen för användning året runt.
Flexodrive X drivsystem ger unika terrängegenskaper
Det som möjliggör att du kan ha hög- och lågväxel i vagnen är två hydraulmotorer och kör de i serie eller parallellt. På högväxel körs hydraulmotorerna i serie. Då måste all olja först gå igenom den ena hydraulmotorn och vidare till den andra. På lågväxel kör du motorerna parallellt vilket innebär att det blir likt en T-koppling på hydraulledningarna. Där går hälften av oljan till den ena hydraulmotorn och hälften till den andra. Den här principen har många vagnar på marknaden.
Det som gör Flexodrive X drivsystem unikt är att vi valt att utveckla en gjuten växel med två separata anslutningar för drivmotorerna. Det här medför att båda hydraulmotorerna driver på samma axel och håller samma hastighet. Med den här lösningen är vagnen alltid 100% diffad, även på lågväxel. Om man jämför med andra vagnar på marknaden med hög- och lågväxel sitter det en hydraulmotor ute i vardera boggiepar. Då blir motorernas hastighet oberoende av varandra. Med vår lösning blir vagnen helt odiffad på lågväxeln.
Exempel på hur det blir med lågväxel utan Flexodrive X drivsystem: Du står på en isfläck eller vagnen har hängt sig på en stubbe med ena boggiparet medan det andra har bra fäste. Då snurrar det boggiparet som inte har fäste dubbelt så fort. Oljan tar lättaste vägen. Om du istället har Flexodrive X drivsystem går all kraft över till det hjulparet som har fäste och du som förare passerar hindret utan problem.
Ytterliga en stor fördel med Flexodrive X drivsystem är att det går att ha band på vagnen och köra med både rullarna i och ur. Det här möjliggörs tack vare att hydraulmotorerna sitter väl skyddade inne i vagnen och inte hamnar i vägen för banden. Det här är anledningen till varför vi inte erbjuder låg- och högväxel till T1850, T1750 och T1710. Där har vi istället valt att ta fram en enklare konstruktion med en hydraulmotor i vardera boggiepar. På vagnarna körs drivningen alltid i serie, dvs. alltid 100% diffad. Vi erbjuder istället en dubbelpumpslösning som aktiveras med en strömbrytare. Med det ökar hastigheten med ca 60% – allt för att behålla de rätta terrängegenskaperna en Kranmanvagn ska ha.
275 000 kr
FXT Motor Övrigt
Helt nya skinzhuvar till polaris axys 15-21 finns i färgerna svart och vit
4 999 kr
FXT Motor Övrigt