Säljes i Haparanda
533 annonser
Säljes i Haparanda
533 st
Läs om sorteringen av sökresultatet


- 2002
- Bensin
- 29 436 mil
- Manuell
5 000 kr





- 2015
- Diesel
- 15 144 mil
- Automat
195 000 kr




Stora kylskåp och frys, micro cykelställ markis
nya bromsar och broms wires
nya stötdämpare
nya belägg i draget
fukttestad ok
solceller med omformare
ny batteriladdare c-tek 25 A
0703627424
215 000 kr



499 kr
GR IT & Data

- 2009
- Miljöbränsle/Hybrid
- 32 455 mil
- Manuell
3 500 kr
Mercedes-Benz AMG
- 2019
- Bensin
- 13 220 mil
- Automat
Spektakulär bil köra o äga med raka sexa 457 hk
nya sommardäck (400-500mil)
full servad, elektriks servicebok
nästa besiktning november
låga vägskatt 2384 kr/år 2st.nycklar
475 000 kr
Toyota Previa 2.4
- 1996
- Bensin
- 28 328 mil
- Manuell
En fin och välskött familjebil Toyota Previa från 1996 med en motor effekt på 97 kW som jag har ägt sedan 25.02.2000. Bilen är i fin gott skick, både mekaniskt och utseendemässigt. Bilen har plats för 7 passagerare.
Bilen har stått i varmt garage sedan 2014 pga att jag köpte en mindre bil när barnen blev större. Bilen har alltid servats enligt Toyotas rekommendationer under de åren som jag använde den.
Bilen har motionskörts kortare sträckor för att hålla igång motorn och att bilen inte står stilla för länge.
Senaste bilbesiktningen gjordes 10.04.2025 utan anmärkning och nästa besiktning ska ske senast 30.04.2027.
Vägmätarställning 27538mil, daterad 09.12.2014
Vägmätarställning 28328mil, daterad 10.04.2025
34 900 kr
Ett unikt tillfälle att förvärva en mycket fin mahognybåt tillverkad 1966, av Johansson & Son Båtbyggeri AB, Holmsund. Såväl tillverkningsmaterial som hantverket är av högsta möjliga nivå. För-, akterstäv samt spant av ek, bordläggning av afrikansk mahogny (virket är noggrant utvalt och härstammar från samma stock, till skillnad från serieproduktion), däck/överbyggnad av mahogny/teak.
Båtens beställare (från Luleå) vårdade båten väl under 40 års tid, jag är fjärde ägaren, köpte båten 2015, från tredje ägarna i Holmsund. Båten har under alla åren skötts väl, med stor omsorg samt god kompetens, således har båten aldrig släppts i ett dåligt skick. Teak-däcket är lagt på 1980-talet, allt annat trämaterial är ursprungligt, i ett enastående skick.
Båten har efter tillverkningen endast varit ”trären” en enda gång, vintern 2009-2010, då samtliga lackade ytor ovan vattenlinjen renskrapats/slipats på varvet i Holmsund. Därefter har endast premiumprodukter använts, av varumärket Epifanes.
Motorn är installerad fabriksny vintern 2011, på varvet i Holmsund, har endast gått i trakterna kring Kvarken/Bottenviken. Motorn är mycket bränslesnål (diesel) och driftsäker har i dagsläget endast 310 drifttimmar. Marschfart 7 knop, ca 2,5-3l./h.
Under åren jag ägt båten har den endast brukats relativt korta perioder, övrig tid förvaring inomhus, i egen hall där allt underhåll utförts. Tack vare att båten är i ett enastående grundskick är varken underhållet eller brukandet långt ifrån så besvärligt och tidskrävande som man kan tro.
Jag har ”underhållslackat” bordläggning och överbyggnad växelvis vart annat år. Bottenfärgen har klarat sig i ett antal år utan större åtgärder. Tack vare den mycket höga nivån på såväl material, hantverk, som grundskicket blir inte heller varken sjösättningar eller brukandet på något sätt besvärligt. Bordläggningen har vid tillverkningen ”hyvlats” tät, således finns inga tätningsmassor/material mellan tätningsytorna. Båten behöver inte stå och ”svälla” i samband med sjösättning. Naturligtvis kommer det under de första timmarna in en del vatten, men inget båtens egen länspump inte kan hålla undan, oftast är båten ute vid sin bryggplats eller på väg ut ett par timmar efter sjösättning.
Lite kring teknik/utrustning:
Rf-bränsletank, ca. 120l, Racor 500FG bränslefilter, hydraulisk styrning, Sleipner, Rf-roder. Propeller Radice, axelsystem Sleipner med fettpackbox, trycklager/drivknut Aquadrive.
Rf-färskvattentank, samt sjövattenintag med elektriska pumpar till båda kranar. Rf-diskho i kök. Toalett Jabsco, rf-hålltank. Kompressorkylskåp, Isotherm 49l. Gasolspis m. 2kg. flaska. Dieselvärmare Eberspächer D1. Fint kapell med rejäla Rf-bågar. 3st. 80-ah batterier, skiljerelä, solpanel m.m.
Båten står inomhus, sjösättningsklar. Ev. båtvagn samt ev. transporthjälp förhandlas separat. Mer info, bilder samt förhandling/bud efter seriös kontakt, kan inte alltid svara direkt p.g.a. arbete. Vänligen endast seriösa köpare, inga byten.
195 000 kr
Svensksåld / reggad en ägare Volvo L60H
Årsm: 2015
Timmar 11900
Hydrauliskt snabbfäste stora bm
Oilquick fäste
3:e funktion knappknopp och justerbart flöde
4:e funktion
Extra fri Hydraul retur
CDC Spakstyrning
BSS Lastarmsfjädring Backkamera
Bridgestone 600 vinterdäck
Lågbyggda skärmar med bra sikt bakåt
Luftstol med värme Blixtljus bakåt på backen
Blixtljusramp
MittX Bågar 3 st
Led arbetslampor 16st
Ledramp
Släpvagnskontakt
Radio
Pausvärmare
Backspeglar med värme och eljustering
Solskydd
Spad och spetthållare
Pris: 920 000:- +moms
1 150 000 kr
(920 000 kr ex. moms)
Mercedes-Benz E 220 CDI AMG sport Edition
- 2013
- Diesel
- 33 580 mil
- Automat
Bilen är i fint skick, med tanke på sina mil. Servad enligt bok. Skattad och besiktigad tom. 260331. Billig att äga. Pendlat 15 mil om dagen. Driftsäker bil. Bytt olja och filter i växellådan vid 30000 mil, bytt framhjulslager vid 31500 mil. Sliten sits förarstol.
Endast telefon kontakt 070 6241884
Svarar ej på mail.
Puhun myös suomea.
89 000 kr
I onsdags
- 70 m²
299 000 kr
42 813 kr
Combi Heat Värmeprodukter AB
13 665 kr
Combi Heat Värmeprodukter AB
35 590 kr
Combi Heat Värmeprodukter AB
31 950 kr
Combi Heat Värmeprodukter AB
56 900 kr
Combi Heat Värmeprodukter AB
22 187 kr
Combi Heat Värmeprodukter AB