
Säljes i Landskrona
2 965 annonser
Säljes i Landskrona
2 965 st
Läs om sorteringen av sökresultatet






Idag 13:25
- 2008
- Diesel
- 32 023 mil
- Manuell
29 990 kr







Idag 10:47
BMW 320 i Convertible , Klarröd 1989 Nostalgi Cabbe .
- 1989
- Bensin
- 9 031 mil
- Manuell
Fin bil i orört skick . OBS! Extremitet i LÅGMIL . Bytta KAMREM och sedvanligt skött . ÄGD i 30 år . Har många bilar och stor familj som inte tycker om att sälja .. Garaget är fullt sedan länge och funderar på om det finns någon som uppskattar denna maskin mer än oss ?? Tre eker fälg med breda däck ( enda däck och fälg uppsättningen ) körd på enstaka studenter och strandturer och något glassköp över de senaste 15 åren . Kul bil med bra sound och mycket gott skick i lack etc . Cabben satte man hål i plasten för 1 år sedan på en tur till posten . Polis anmälan gjord .. Ingen åtgärd mot försäkringsbolaget ännu gjord . Bilen körs inte vid nederbörd :) Har du inte pengarna eller inte tycker dennna bil är värd priset? Snälla , gör dig inte besvär.
159 000 kr
Idag 10:44
Elstart samt kick
1047 mil
Stor service gjordes vid 1000 mil.
Funkar perfekt.
Säljs pga att dottern har tagit körkort för bil.
Finns i Häljarp.
Moped klass 1.
16 000 kr
Gisslagården Maskin AB
Idag 10:21
- 2012
- Diesel
- 31 451 mil
- Manuell
33 900 kr
Idag 08:48
Vänligen kontakta Lars vid intresse:
lars.bandelin18@gmail.com
0760-90 79 98
__________________________________
Husbil från lyxbilsmärket NIESMANN+BISCHOFF modell ARTO 74L (1:a reg 2010) och körsträcka 8 300 mil
Rullande kontor med året runt komfort o 2 långbäddar samt många, högt placerade, förvaringsutrymme runt hela bilens främre innerdel.
Konstruktionen är lite annorlunda jfr andra husbilar med endast 1 dörr placerad i mitten på högersida.
Motivet till detta är att dörrar är ofta svåra att isolera på ett bra sätt, samt minskad stöldrisk.
De främre sidorutorna är med dubbelglas o luftspalt samt aluminium-jalusi över hela framrutan vid nattparkering som bidrager till att ALDE-värmen blir kvar i innerdelen av husbilen.
Sängarna har specialkonstruerade fjädrar (Froli Star Mobil) under madrassen för just vinteranvändning (och komfort).
Matgruppen kan dukas för 6 personer i bekväma möbler (alla med helt ny klädsel á 33.000:-).
Husbilen har fått nya komponenter det senaste året : markis, vattenpump och batterier.
2 ägare : Bilmekaniker (2010 - 2014) han sålde husbilen och köpte ny av samma märke o 1 m längre.
Maskiningenjör ( 2014 - 2025) nuvarande ägare.
Båda 2 var mycket noga med att tekniskt vårda husbilen så att den fina 3,0 l dieseln med kamkedja och underbara 6-växlade "lådan" kunde användas på ett förtjänst fullt sätt.
L= 777cm och vikt : 5.000kg
Kuriosa: "världens starkaste man " Magnus Samuelsson var "reklampelare" för Niesmann och körde med deras 2 modeller ( Arto och Flair) o trivdes bäst i ovanstående modell!!
545 000 kr
Idag 08:46
Maico 250 GS komplett och tacksamt projekt för den kunnige. GS, alltså en Maico Gelände Sport, vilket är en ovanlig juvel.
All plast inhandlat i USA, förutom tanken som är hel och fin. Den behöver målas, 2 komp spray i rätt kulör finns, liksom nya dekaler. Sadeln omklädd av sadelmakare. Nya däck och ett häftigt avgassystem byggt i Holland, originalet finns också. Renoverade stötdämpare. Ram, gaffel motor, allt i fint skick. Ny replika lampa och hastighetsmätare mm.
Allt har sin tid och jag har mist lite av gnistan, tröttnat på projekt och vill nu bara ha några hojar som jag kan köra med.
Reg nr JPS407 avställd
Cross, veteran, moto cross,
28 000 kr
Idag 08:45
Triumph Bonneville Thruxton replica projekt säljes (kanske)
I grunden en 1968 T120 Bonneville UK model med matching numbers. Tänkt som en replika av de 52 Thruxton som byggdes för säsongen 1965, dock utan Avonkåpan som de flesta, men inte alla hade. Utseendemässigt stämmer det mesta med originalet. Thruxtonprylarna: sadeln, styret, ljuddämparna, forpinnarna, kicken mm är inhandlade av en vänlig och hjälpsam George Hopwood i England. George var mannen som byggde de framgångsrika Thruxtonhojarna hos Boyer of Bromley, med support från Triumphfabriken. Han drev sedan under många år firman ”Hoppybikes” och fortsatte att hjälpa folk att bygga replikor. George är till åren kommen och firman nu såld till svärsonen, som driver den vidare med inriktning på BSA! Nå, detta är kuriosa.
Lacken är korrekt 65:a kulör, utförd av Borgholms Lack på Öland som har koll på Triumphs färger och randningar. Tankens dekaler stämmer också, liksom att hålen till tankmärkena är kvar.
Motorn som fått ny belt i transmissionen, torrkoppling och elektronisk tändning är genomgången av Classic Motor Sweden.
Ramen lackad, gaffeln renoverad, koniska styrlager, nya original stötdämpare, nybyggda hjul – aluminiufälgar med hög kant och rostfria ekrar. Däcken är tidstypiska Dunop (K81) TT100 namngivna efter Malcolm Uphills 100+ mph varv på Isle of Man med en Triumph Thruxton 1969.
Frambromsen med luftintag, scoop och utsläpp, tillverkade enligt originalmallar från Hopwood och bromsbanden är Ferodo racing.
Alla vajrar är nya, liksom broms- kopplingshandtag samt gummihandtag. Skruvar och bultar nya. Nya tändspolar mm. Jag har förmodligen glömt något.
Ny kabelstam, vilket ”leder” till projektet i rubriken. Elen är inte färdigkopplad, liksom några slangar, vajrar och annat smått och gått, men allt finns.
Allt har sin tid här i livet och jag har mist lite av ”gnistan”, tröttnat på projekt och vill nu bara ha några hojar som jag kan köra med ”de sista ljuva åren”.
Triumphlitteratur och den ultimata Thruxtonboken följer med, liksom originalgrejor. Fina hjul med 68:ans bromssköld, sadel, UK tank och skärmar, fotpinnar, kick, lamphållare bak, ljuddämpare mm. Nya 66:ans Thruxtonrör (går under växellådan och transmissionen) och en smaksak om man vill använda dem i stället för de ”tidstrogna” originalrören. Tankgummina och gallret finns också.
För den med blick för detaljer ser att Concentricförgasarna inte stämmer med bilden av årsmodell 65. Funderade ett tag på att skaffa Monobloc, men avstod. Alu fälgar inte heller helt korrekt för de saluförda hojarna, även om flera fick det senare när de tävlades med.
Reg nr. MDE908, hojen påställd och besiktigad för ”alltid”, eller i alla fall till 2099
Veteran, classic, classic racing
95 000 kr
1 199 900 kr
MS Marintjänst / 360 Marine
Idag 07:21
- 2013
- Diesel
- 19 495 mil
- Automat
87 000 kr
Idag 04:22
2 250 kr